asude456 benim buzlukta da sagdigim cok sütum var ilk aylar içiyordu buzluktan çıkınca şuan 3 aylık tadını anliyor ve içmiyor doktora sordum mamaya karıştırıp versem mi diye hayır dedi mamanin protein oranı birde sütteki protein bebeğe ağır gelir sakın verme dedi ama buzlukta 9 ay kalabilir hatta ek gıda dönemine 6 ci ayda baslandiginda bebe biskuvisi karistirip pirinç unu yada muhallebi gibi yapıp verebilirsin az az dedi bende öyle yapmayı düşünüyorum