Kızlar 2 ay 6 günlük bebeğim var anne sütüyle besleniyor günde 2 kere mama içiyor şu zamana kadar hiç bu kadar uzun sürmezdi dünden beri kaka yapamıyor anne sütüyle beslenen bebeklerde 10 güne kadar normal sayılıyor ama çok ıkınıyor rahatsız oluyor metsil veriyorum dünden beri çok memnun kalanları görmüştüm bizde hiçbir işe yaramadı acaba gaz damlası değişti diye de kabız olmuş olabilir mi diyeceğim ama saçma mı olur🙄çok ıkındığı zorladığı için doktora gitmeli miyim fitil falan verse