Kızım 10 aylık kulağının bir tanesi aşırı kepçe doğduğunda böyle değildi üzerine yatmaktan oldu doktor bu saatten sonra fayda etmez ama sen bilirsin kullanmak istersen kullan dedi, kulak arkasına yapışan banttan almayı düşünüyorum kullanan varmı memnun kalan ya en azından uyurken takarım sürekli katlanıyor üzerine yattığında sürekli düzeltme şansım yok sürekli dönen bi bebek