5 aylıkken yavaş yavaş bırakıyorduk kendi de bağlanmak istemiyordu ağlıyordu sadece ellerini kundaklıyorum çünkü kendini uyandırıyordu yavaş yavaş uyuduğunda açıyordum alışmıştı da dünden beri tekrar eller kollar oynama uyurken hep uyandırdı kendini dün gece bu gün de öyle kolu açık uyumadı bende mecbur bağladım ve uyudu ne yapıcm başlamayınca yüzünü ovuşturuyor uyanıyor uykusu var gözü kapalı yüzüyle oynuyo uyuyamıyor ne yapcam