Annelerim merhabalar oğlum ciddi anlamda kucağıma yapıştı diyebilirim odadan çıktığım an ağlıyor bazen yanındayken bile ağlıyor hiçbir şeyden mutlu değil hiçbirşey onu oyalamıyor diyebilirim sürekli geziyoruz evde ama artık kollarım dayanmıyor yani napacağımı şaşırdım diş huysuzluğu ağrısı mı var acaba diye jel kullanıyoruz, rahat uyusun diye duş aldırıyorum, dışarı çıkıyoruz bebek arabasıyla gezdirip geliyorum, ama bazen uyutacağımı anladığı zaman bile kendini atıyor avazı çıktığı kadar bağırıyor bu geçici bir dönem mi? Hiç böyle huyları yoktu yani işin kötüsü başkasında da durmuyor kaynanam uyutmaya çalışıyor tekmeliyor kadını ittiriyo kendini annemede öyle kimse yardımcı olamıyor yani bana da babası dahil napcam bilmiyorum aynı ayda olan anneler var mı benzer şeyleri yaşayan?