Kızlar oğlum 21 aylık
Sünnet için kıyafet vs aldım bir iştahla gün almaya gittik
Kasığı fazla , yapışıldık da var devamlı açma işlemi yapın zayıflayınca da sünnet ettirin dedi . Bende zaten zayıf nasıl zayıflasın dedim yaz dönemi daha da zayıflar sonbahar yaptırın dedi . E 2 yaşına az kaldı ayrıca bebekken de kasıklı bir çocuk demişlerdi yani zayıflama durumu yok . Kendisi 12 kg bu arada .
Başka doktora da götüreceğim
Bu durumda olup yaptıran var mı ?