Nesrinhanimm 2 ay 6 günlüğüz . Sabah 9-10 gibi başlar gece 12 ye kadar asla uyumaz iki saat sallıyorum, 20 dakika falan uyuyo . 4_5 gündür böyle. Sebebini bilmiyorum , yaşayan varmı aranızda
Deva22 Nesrinhanimm havadan mi bilmiyorum 39 günlük bebeğim de öyle sürekli kısa kısa uyuyor ev biraz sıcak onun mu etkisi diyorum
Ervakusunannesi21 Nesrinhanimm biraz önce destekli uyutmayı bırak annesi henüz küçük daha kolay alışır
lolaa Faddoli23 böyle şeyler okyuncaöyle ümitleniyorum ki benim bebe de 2 aylık canıma okuyor vallahi 😓😓inş dediğnz gibi olur
Hazel0506 Deva22 yaaa benimde aynı. 21 günlük sürekli huzursuz kısa kısa uyuyo. Uyanıkken hep aglıyo meme de susuyo anlamadım niye böyle
Nesrinhanimm Wonderful_mom benim ilk doğduğu günler uyumazdı sebebi doymaması çıktı sütüm yokmuş yani azdı doymazdi gece gündüz uyumazdı . Mamaya başladıktan sonra düzeldi . Ama 4_5 gündür niyeyse yine uyumaya başladı. Yanlış anlaşılmasın ama sütünüz yetiyor mu ? Eğer yetiyosa ilk günler anneye bağlı oluyolar o sebeple de uyumuyo veya huzursuzluklar olabiliyo .
Pediatrihemsiresianne Nesrinhanimm canım biz de tam 2.ay atağından itibaren 3 ay çektik o kısa uykuları ama hiç pes etmeden uykuya döndürmeye çalıştım 30-35-40 max uykuları öyleydi hangi destekle uyutuyosam onu devam ettirdim uyanınca çoğu zaman devam etmedi uykuları çoğu zaman pes edecek gibi oldum sinirlerim bozuldu ağladım bile ya niye böyle yapıyor nasıl dayanıyor o uykuyla diye ama sabrın sonu selamet oldu şimdi 5 aylık oldu yavaş yavaş düzeliyor kısa uykuları uyku eğitimi de veriyorum sabret canım düzelecek inşallah
Tgbkrm-21 Pediatrihemsiresianne nasıl başardınız kizim 7 aylik malesef ki gündüz uykularimiz ben yanında olursam uyuyor oda bazen kısa bazen 1 saat ama ben yaninda olursam onun haricinde yanından kalktığım gibi gözleri açılıyor
Pediatrihemsiresianne Nesrinhanimm bir de 20 dk zaten derin uykuya geçme süreleri muhtemelen tam geçmeden desteği kesiyorsunuz diye uyanıyor olabilir. Ben pışpış pat pat yapıyodum ninni açıyodum o zamanlar. Size tavsiyem gündüz loş bir oda bunun için karartma perde alabilirsiniz gece de karanlık bir odada yatırın bu düzeni ne kadar erken oturtursanız o kadar iyi olur ilerisi için. Bir diğeri uyku rutini oturtmak ninni meme pışpışlama uyuyacağı odada alt değiştirme banyo masaj vs aynı sırayla her uyku öncesi ama hepsini yapmanıza gerek yok kendi düzeninize göre ayarlayın en önemlisi de uyanıklık süreleri bir bebeğin 15 dk kaçan uyku zamanı yetişkinin 1-2 saatine tekabül ediyor o yüzden uyku uyanıklık süreletine dikkat edin ortalama 1-1.5 saat anca kalır ayakta. Başka sorunuz olursa istediğiniz zaman yazın sizi çok iyi anlıyorum geçecek inşallah
Nesrinhanimm Pediatrihemsiresianne ya inanın sürekli sallasam da uyanıyor istersem 1 saat sallayım besigi uyuyor gibi duruyor bıraktıktan 5 dakka sonra uyanıyor . Aslında of pof demiyorum sadece bir sorunu mu var diye düşünüyorum. Masaj yaparım duş alır vs yinede uykuya direniyor . Bilmiyorum atak falan diye düşünüyorum çünkü 4_5 gündür böyle .
Yasem12 Pediatrihemsiresianne benim bebeğimde 3 ay 28 günlük 4 aylık ama hala uykuya geçerken huzursuzluk yapıyor durmadan ağlıyor daha sonra yorgun düştüğü için uyuyor ne yapabilirim bilmiyorum bende çok çaresiz kalıyorum ne yapcam bilmiyorum
Nesrinhanimm Hazel0506 benim ilk dogdugu hafta sütüm yokmuş ondan uyumuyomus mamaya başladım ondan sonra uyumaya başladı derken şimdi 4_5 gündür sebepsizce uyumuyo 15 dakka anca yani . Nasıl dayanıyor bunca uykusuz kalmaya anlamıyorum
Deva22 Hazel0506 gazdan olabilir bir de sıcaklar başladı ben bilemiyorum nasıl giydirsem sıcak mı geliyor anlamadım
Hazel0506 Nesrinhanimm yaa inanın bende doyuramıyorumm sütüm var bide benim tişörtlerim ıslanıyo ped yetiştiremiyorum sağıyorum sürekli şimdi kuzendeydim bi mama deneyelim dedi. Beni emdiği halde mamayı da yedi hemde 2 kere. Acaba yetmiyo mu doyurucu mu değil anlamadım. Bugün hiç durmadı sabah 6 dan beri ayakta hala daha uyumadı.
Pediatrihemsiresianne Yasem12 sizi çok iyi anlıyorum sabredin ışık görünüyor kısa süre sonra düzene girecek inşallah. Bebekler düzeni severler siz pes etmeden aynı rutini aynı düzeni ısrarla devam ettirin inanın işe yarayacak hiç ummadığınız anda. Kolaylıklar diliyorum.
Asinaaa Uyumuyorsa sallamak yerine vakit geçirip desteksiz uyutsan daha iyi olur sallayarak sersemletip bayıltıyorsun ve 2 saat diyosun çok zararlı yazık yavruya
Nesrinhanimm Asinaaa lafın gelişi 2 saat diyorum en fazla 15 dakka sürüyor uyuyor ama 10 dakka sürmez geri uyanıyor . Zaten vakit geciriyoruz büyük adam gibi 15 saat ayakta oluyo
Nesrinhanimm Asinaaa mama meme veriyorum doymaması mümkün değil. Emin olmak için ısrarla teklif ediyorum ama almıyor
Hazel0506 Nesrinhanimm 30 Cc bi verdim. 2 saat sonra emdi yine durmadı acaba doyamadığı için mi dedim bi 30 cc de öyle verdim