Bebeğim 3 aylik son zamanlar da kafası çok sıcak gelmeye başladı koltuk altı ile olcunce 36.8 hatta 36.9 bile olabiliyor dun sağlık ocağına götürdüm karından baktı doktor 38 cikti calpol vermemi istedi, evde vermeden önce ölçüm 36 civari cikti ama yine de verdim. Derecede de anormallik yok ama anlamadığım evet bu ateş sayılmaz ama eskiden 36.4 olan vucut isisi böyle yükselmesi beni korkutmali mi bu arada 19 mayısta rotavirus asisi olduk. 2 günü bu şekilde başladı.
Ben bu uygulama sayesin de çok bilinclendim o yüzden yine annelerimizden fikir rica ediyorum teşekkür ederim şimdiden 🙏