İşine geldiği gibi davranıyor aslında bazen yapıyor bazen yapmıyor 2 yaşında dişimizi fırçalayalım diyorum koşarak banyoya gidiyor bıcı bıcı diyorum yine aynı ama oğlum topu ver oğlum şunu getir bunu getir dediğimde yapmıyor konuşamadığı iÇin istediği şeyleri işaret ediyor derse götürüyorum ordaki öğretmenlerinin dediğini asla yapmıyor otizmden korkuyorum evet onlarda konut almıyor diyor olabilir diyor yüksek sese karşı bi tepkisi yok kalabalığa girer çocuklarla oyun oynamıyordu tv yi kestikten snra oyun oynamayada başladı ne yapacağımı gerçekten şaşırdım artık benim psikolojim bozuldu bunları söylüyorum öğretmenine otizmin farklı semptomları da var diyor ama bunları yapan çocuğumun otizm olduğunu ben düşünmüyorum bana bişey önerin lütfen artık bittimmmm …