Merhabalar uzun zamandır kedi sahiplenmek istiyorum kızım 1,5 yaşında ben aslında biraz korkuyorum kedilerden küçüklükten kalma bir travmam var ama kızım gördüğü her kediyi eve getirmek istiyor hem ona yarenlik eder hem bir yuvası olmuş olur, temizliği sorun değil her gün mecbur süpürüyorum zaten evi kıl tüy dökebilir aşırı titiz biri değilim rahatsız olmam sormak istediğim şeyler var yardımcı olursanız sevinirim, birincisi kediler çok ses çıkarır mı benim kızım baya yaramaz ve yeterince illallah ettiriyor komşulara 😅 ikincisi bir ayda kumu maması vs ne kadar bir masrafı olur ve sokaktan yada barınaktan alacağım için baya bir aşı vs durumlarıda olacak bana ortalama bir fiyat söyleyebilir misiniz, son olarak kızım 18 aylık olmak üzere ve buradaki sokak kedileri baya hırçın kızıma zarar verir mi veya iyi anlaşmaları için neler yapabilirim, şimdiden teşekkürler