Aae_08 Kızlar bebeğim 7 aylık ama sadece yatak odasında uyuyor evin hiçbir yerinde ya da dışarda hiçbir yerde asla uyuyamıyorum hızursuzlunıyor ağlıyor ama uyumuyor bununla nasıl başa çıkarım. Böyle bi sorun yaşayan oldu mu hiç
Aklimdasin Aae_08 walla bebegi bilmem de bende öyleyim 😁 demek ki diğer yeri sevmiyor. Nasıl rahat ediyorsa yatagınıda o sekilde ayarlayin :))
Tugceg Aae_08 resmen kader arkadaşıyız aynı canım doğduğu günden beri evi hariç hiç bireyde uyumuyor sadece evde ve yatak odasında. 7 gün sonra 1 yaşına girecek ben asla çözüm bulamadım.
Patateskoftesi Aae_08 1yasina yeni girdi hep oyleydik . Disarida veya baska evde asla emmez ve uyumaz eve gelene kadar bekler . İnsallah huyundan vazgecirebilirsiniz ziraa ben basaramadim . Annemlere falan gidecegimde hep gunduz son uykusundan sonra gidip gece uykusuna yatmadan gelirim 🤦🏻♀️
Aae_08 Aklimdasin dışarı çıktığımızda çok büyük sorun oluyor evde götürüp yatırıyorum ama anneme falan gidiyoruz orda asla uyumuyor dışarda bir yerde asla uyumuyo
Aklimdasin Aae_08 oglumda oyleydi o yüzden katlanabilir besik aldım portatif. Rahatlıkla heryere yanımızda goturuyorduk. Kendi alıstıgı yatagını arıyorlar
Fatma_52 Bizim yatak idasinin perdeleri karartmali. Bu sebeple kiximda hep yatak odasinda yatıyor. İsiktan etkileniyor olabilir mi