Rapor bitimini işyeriniz onayladıktan sonra alabilirsiniz. Sgk danışma hattını arayıp hesabınızın ibanını tanımlatırsanız, ptt ye gitmeden paranız oraya yatıyor. 1 defalık emzirme ödeneği de var 400 tl. 2 ay geçer ve almazsanız sistemin havuzunda bekletiliyor, ptt den alamıyorsunuz. Her ikisi için de iban tanımlatın ben öyle yaptım