GebeHanim sizinki daha çok küçük dış dünyaya alışma sürecindesiniz daha sizin kokunuzu almak istiyor benimkide öyleydi gece gündüz hiç uyku yoktu hep ağlıyordu ben yanımda yatırarak sorunumu çözmüştüm alışana kadar şimdi 3 ay 19 günlük oldu şimdide sendromlar başladı çok şükür daha iyi