MSamet tmm henüz öğrenme döneminde yani emeklemeyi öğrenmiş sonrasında tutunup kalkmayı sonrasında adım atmayı yani annesi hepsinin bir süresi var 🌺 ama tabiki en iyi gözlemleyen sizsiniz ki eğer fiziksel birşey hissediyorsanız doktora götürmeniz daha iyi olur . Yanlış yönlendirmekte istemem . Benim kızımda ilk önce emekledi sonra tutundu sonra adım attı ve yürüdü .