MelikeBade evlilik nedeni ile çıkışın yapıldıysa işsizlik maaşı alamıyorsun. Çünkü kıdem tazminatını da alarak çıkış sebebin kadınların evlenince çalışmak istememeleri yada eşlerine uygun olmaması. Bu yüzden çalışma durumu bir daha olmayacağı için işsizlik maaşı verilmiyor kıdem tazminatı sadece alınabiliyor