Merhaba annişler biliyorsunuz bezler ve ıslak mendiller çok pahalandı biz bez olarak sleepy, molfix,goon,minies,carrfourun bezi,prima aktif bebe kullandık bunların içinden carfurun bezi ve miniesten memnun kalmadım tek ama diğerleride çok pahalı ıslak mendil olarakda babyme,sleepy,dalin,bebe land,uni baby kullandık şuan aktif olarak uni baby kullanıyoruz en çok ondan memnun kaldık ama onlarda çok pahalandı bende yeni arayışlara girdim acaba hangi bez ve mendilleri denesek diye siz neler kullanıyorsunuz uygun fiyatlı memnun kaldıklarınız neler