Merhaba sevgili anneler. Kızım 28 aylık. Bir ayı geçti tuvalet eğitimi veriyorum. Tuvalete götürdüğüm zaman çişi varsa yapıyor yoksa çişim yok gelince söylicem anne diyor. Ama asla kendisi söylemiyor. Eğer uzun süre ben götürmezsem altına yapıyor çişini. Kakasını tuvalete yapıyor ama. Kakası gelince kendisi koşuyor tuvalete ordan anlıyorum. Kakasınu öğrenmişken bezi geri takmak da istemiyorum. Ama bir ay çişini söylemesi için uzun bir süre gibi geliyor. Acaba sizin çocuklarınız ne kadar sürede kendisi çişim geldi dedi. Hiç söylemicek gibi hissediyorum😔