Aysellctn Merhaba bebeğim 2 aylık olacak ,4 gündür yeşil kaka yapıyor , yaparken de çok ağlıyor başına gelen var mı?
Havinim Aysellctn yeşil kaka normal diye biliyorum benim bebegimde 6 bucuk aylik genelde ya sari yada yesil yapar. Yani doktorumuzda sormustu yesil deyince hicbirsey dememisti yinede yanlış yonlendirmek istemem. Peki kakasi sertmi yumusakmi yani kati mi yoksa normalmi. Belki kabiz gibidir o yüzden zorlaniyordur
Masalingonunannesi 5 bucuk aya kadar cok nadir sari yaptığını bilirim tahliller temiz bir sorun yok ek gidaya gecince duzeldi rengi ama arada yine yapiyor ağlamasınin sebebi gaz ile birlikte yapıyorsa ondan kaynaklidir bnm.kzimda gazli bebekti sanki kabiz gibi hem zor yapardi hem ağlardı bnde yapacagi vakit tuvalet pozisyonunda comelterek cozumu buldum bi dikkat et baklm gürültülü mu yapiyo