Merhaba benimde oğlum Eylül de 3 yaşına girecek Eylül de göndermeyi planlıyorum ve yarım gün uygun kreş bakıyorum. Bu süreçte baktığım okullarda ki isteklerim hep yarım yamalak karşıma çıkıyor şunu kabullendim istediğim gibi bi yer tam olarak yok varsa da benim çevremde yok ama önceliklerim arasında ;
-Eve yakın olması yürüme mesafesi hatta daha iyi ben götürüp getirmek isterim servis olayına biraz iyi bakmıyorum açıkçası.
- müstakil veya tek katlı olmasını tercih ederim apartman tadında bi yer olsun istemem güvenlik açısından.
-okulun sosyal medya hesabı var mı? Varsa çocukların yüzünü alenen paylaşıyorlar mı?
- wc eğitimi verdiysem eğer bu mahremiyet olayını nasıl sağlıyorlar ? Devamlı farklı biri benim çocuğumun özel bölgesini görsün istemem.
- çocuğum kendini yeteri kadar ifade edebiliyor mu?
- ikili tartışmalarda çocuklara nasıl müdahale ediliyor ?
Bazı kreş anaokulu tarzı yerlerde yemek,ısınma gibi şeyler konusu sa oldukça ihmal ediliyor.
Özellikle kış ayı ısınma konusuna çok takıgım okul öncesi öğretmenlik yapan bir arkadaşım okulun ısınmasını çalıştırmasındaklarını anlatmıştı üzülmüştüm.
Benim düşündüren şeyler bunlar açıkçası.