Asel1126 Bebeğim hiç bir şey de uyumuyor ne yapmalıyım? Sizlerin uyutma yöntemleriniz ve bebeğinizin ayı nedir?
Havinim Asel1126 kac aylik bebeginiz. Benim kizim ilk doğduğu zamanlar mama yerken uyuyakaliyordu daha sonra bir ara babasi ayakta sallamaya alistirir gibi oldu ama musade etmedim alışmasina simdi 6 bucuk aylık hasta olmadigi zaman veya baska bir yerde olmadigimiz sürece emzigini agzina koyuyorum youtubeden ninni aciyorum birakiyorum kendisini bir 10 dakika mucadele ediyor ama daliyor. Uyku konusunda bebekler düzen severler belli saatleri olmali genelde. Ama benim bebegim ilk dogdugundan beri kolay uyuyan ve uykuyu seven bir bebekti. Her bebek ayni degildir
Asel1126 Havinim 1.bucuk aylık daha hemen dalmiyor uykuya çok zorlanıyorum beyaz gürültü açıyorum uyuyor gibi yapıyor kapatınca hemen uyanıyo
Hamza16 Havinim 3 aylığız dogdugundan beri hiç sallamadm annem kardeşmle benide sallamamş hiç uykudu geldigi zaman emzigi takıyorum biraz pış pıl veya su sesi açıyorum biraz ağlıyor mıkırdıyor dalıyor sonra bi 3 4 gün huysuz olmuştu sallıyım dedim alşmadgndan öyle hiç uyumuyor
LadyGugu Asel1126 Beyaz sesi kapatma o aylarda o gürültüye çok ihtiyaçları var çünkü hala anne karnını arıyor ve anne karnında sürekli çok gürültülü bir ortamdaydı.
Havinim Asel1126 daha cok küçükmüş. Mama verirken veya emzirirken dalmasini saglayin daha kolay olur. Belkide oda ısısı cok sicak veya soguktur. Bebekler cok sicak veya soguktada uyumazlar. Birde o zamandan itibaren gece gündüz ayrimini ögretmeye calisin yavastan daha sonra cok kolaylik olur
Happy9191 Asel1126 27 gunluguz aynı durumuzu bızde yasıyrz kucagımda uyuyr gıbı yataga koyunca uyanıyr ne yapacagımı bende sasırmıs durumdaum 😑 allah kolaylık versın hepımıze
GebeHanim Asel1126 aha benim bebeğim🤣 Şuan 33 günlük babası kucağında gezdiriyor uyudu diyor besigine koyuyor hop 1 dk sonra mizirdaniyor Şuan emzik vermişim kendi kendine uyutmaya çalışıyorum alışacak yapacak birşey yok sallamaya alıştıramam valla 3 aylık olmadan emziği de bırakırım belki piş pis diye poposuna ya da beline vurarak uyutmayi deniycem Ya da bir şekilde kendi haline birakicam illaki yorgun düşüp uyuyacak böyle alistircam şuan emzikle uğraşıyorum sallamadan o atıyor emziği ben geri koyuyorum ağzına :)) @Havinim
Cennet-Eserr Asel1126 bebekler ilk 3-4 ay rem uykusu uyurlarmış yani derin uykuya geçiş 3-4 aydan sonra olurmuş. Ondandır kapattığınızda uyanması
Acaranne Havinim mama verirken uyuyorsa gazını çıkarmadan bırakıyomusunuz. Biizimkide geceleri mama içerken uyuyakalıyor ama sonra az çıkarmaya çalışırken uyanıyor sonrası kısır döngü
Havinim Happy9191 bazen bebeklerde atak dönemleri oluyormus uykuya dalamama meme mama reddi gibi. Belki gecici bir surectir
Ipkmltm Happy9191 20 günlüguz aynen benimde öyle surekli memede uyumak istiyo bıraktığım an uyaniyo 😔
Ayse_dyn Happy9191 benimde bebişim öyleydi daha yeni dış dünyaya alışma donemindeler 1 aylık olunca kendiliğinden geçiyor kulağına sakin bir şekilde şarkılar söyleyin elinizden geldikçe ten teması kurun
ElifDogu GebeHanim en etkili yöntem kundak yapıp beyaz gürültüyle uykuya dalmasını sağlamak , oğlum dört aylık oldu artık kundak yapmıyorum ama uykusu geldiğinde üzerine örtü serip emzik vermem yetiyor
Kubraa27 Yaseminy merhaba eğitimden memnun musunuz neler yapıyorsunuz biraz anlatabilir misiniz bende almayı düşünüyorum
Fatmaeyll Çok küçükmüş bebeğin hiç beyaz gürültü piş piş alıştırma derim. Bi doktora göster bakalım tam dediğin zamanlarda gaz problemi başlıyor uykuya geçişi etkiliyor buda. Benim kızım da ilk 40 gün emzir bırak emzir bıraktı ama sonra uyku düzeni değişti ben hemen piş pis sesine alıştırdım çok pişmanım. Uykuya dalınca bile kapatmıyorım uzun uyusun diye gerçekten de bütün gece deliksiz uyuyor.8 aylık bu arada. Ama o sesten artık benim midem bulandı.
Saripapatyam Fatmaeyll 18 AYDAN BILDIRIYORUM HALA O MUZIKLE YATIYOR NE YAPTIYSAM OLMADI:) NEREYE GITSEM KULAGIMDA O MUZIK BEYNIMIN ICINDE PARKA CARSIYA BASKA HIC BI SES DUYMUYORIM:)) SINIRLERIM LACKA
minikkoalammmm Asel1126 6buçuk aylık kızım ilk doğdu andan beri ne sallayarak uyutmaya ne kucakta uyutmaya hiç bişeye alıştırmadım karnını doyurduktan sonra tam dalmadan yatağına koydum Klasik müzik açarım uyur öyle
FerdAzraMira Asel1126 bizde aynıyız canım ne yaptıysam olmuyor ayakta kucağımda bütün evi turlayıp aynı zamanda da poposuna pış pış yapıyorum uyuyor beşiğine koyduğum an uyanıyor sürekli uyut koy al uyut koy al kısır döngü resmen
Tugba2867 Kucağınıza uyuturken battaniye muslin gibi birşey e sarılı yada onun sıcaklığını alacak şekilde Dursun besige koyarken beşik soğukluğunu hissetmeyecegi şekilde battaniye Şi ile koyarsanız uyanmaz bebek besikteki sıcaklık farkından uyanabiliyor o yüzden koyar koymaz gözlerini açıyorlar Kafası yada vücudu besikteki sıcaklık farkını hissediyor soğuk geldiği için uyanıyor
Tugba2867 Atak döneminde uykuya geçişte zor oluyor ben gündüzleri göğsümde uyutuyorum geceleri de beşiğinde koyup elimi veriyorum oynarken uyuyor Bide odanın sessizliği Los olması da uykuya geçişi kolaylastiriyor