Esaesa Hanımlar gebelikten kalma göbek çizgisi kararmam var göbek deliğine kadar siyahlastı 🙄 birde göğüs kararması … göbekte çatlak🤦🏻♀️ geçiyormu bunlar sizin ne zaman geçti? Napmalıyım💐
Asel2 Esaesa göbekte aşağı doğru çizgili kararma var bende de çatlak yok ama morluk var kalçamda ve belimde göğüs kararması derken kahverengi yeri mi orası da evet doğum öncesine göre daha kararmış gibi geçmedi tam 6 ay önce doğum yaptım siz
Cnsl123 Esaesa merhabalar o çigi kese yaptıkça geçiyor hafta iki veya bir kez kese yapın bir ayda geçer 🌸
Cnsl123 Göğüs kendiliğinden geçiyor hiç bir kreme losyona gerek yok vücudunuz iyice ıslandıktan sonra ben kelebek markası olan keseyi kullanıyordum onunla kese yapın böyle sanki kirliymiş gibi deri döküntüsü çıkıyor öyle öyle geçiyo 🌸
Cnsl123 Göğüsünüze yapmayın zaten çok hasass şu an kese yaparsanız daha da hasasslaşır yara olur bebek emdikçe genetik göğüs kararması da benim çok kararmadı mesela zamanla azalıyor zaten