Arkadaşlar sütüm baya iyi geliyor günde 6-7 kez işiyor. Gaz sancısı da yok denecek kadar az artık. Arkadaşlarım yeni doğum yapıp bebeğiyle her yere geziyorlar sorduğumda nasıl yapıyorsunuz diye emzirme önlüğü ile emziriyorum diyorlar. E tamam da benim bebeğim bir memeyi bazen saatlerce emiyor. Nasıl yapmam gerekiyor bir kahve içmeye bile çıkamayacak mıyım bebeğimle ben?