Ummahan250820 Merhaba canlarım gozlerımın altı mor ve torbalanmaya başladı hep makyajla kapatıyorum cok sıkıldım bu kremı gordum yorumlarda cogunlukla memnun kalmıslar aranızda kullanıpta memnun kalan vrmı veya onerebılecegınız bır krem
123Asli Ummahan250820 benim uykusuzlukktan morardı göz altlarim hindistan cevizi yağı aldım dün sürmeye başladım bakalım internette yazıyor morluklar torbalara iyi geliyormuş zamanla gidiyormuş
atlasinannesi2 Malesef morluk ve torbalanmayı hiç bir krem geçirmez. En ucuzunuda en pahalısınıda kullandım tek çözüm estetik