zeyneppasyaa Merhaba Bebeklerinizi ne zaman oturtmaya başladınız azar azar. Birde ek gıdaya kaçıncı ayda başladınız? Ek gıdaya 6 ncı ayda başlandığında bebekler yemek konusunda seçici olucağını söylüyolar daha mı erken başlanmalı
deniz-95 zeyneppasyaa 4 buçuk aylıkken kısa kısa oturtmaya başladım. 5 buçuk aylıkken desteksiz oturuyordu. Ek gıdaya başladık ve evet seçiçi. Sebze sevmiyor yoğurt vs sevmiyor maalesef ki😞
Nefeess zeyneppasyaa 5 aylıkken destekli oturtmaya başladim şuan 6 aylık ufak ufak tek oturmaya başladım ek gıdaya başlayalı 5 gün oldu yoğurdu zorla yiyor havuçla devam ettik ona da ağzını açmıyor 😕
Dolores zeyneppasyaa 4 aylıkken kucakta oturtuyordum. 5.ay boyunca destekli oturttum. Şimdi 6 aylık hala destekli oturuyor tek oturamıyor düşüyor hala. Ek gıda için 5,5 ayda tadımlara başladık. 6 ay olduk hala doğru düzgün bir şey yemiyor birkaç kaşık sadece.
zeyneppasyaa deniz-95 benim bebeğimde 4 aylık anne sütü alıyo. Ek gıdaya ne zaman başlasam diye düşünüyorum bende seçici olmaması için
deniz-95 zeyneppasyaa vallahi bilemiyorum en iyisi doktora bi danışın. Ben doktoruma danıştım 5 buçuk aylıkken başladık biz.