Mlk42 Merhaba arkadaşlar 2 ay 5 günlük bebegim var emzik vermek istiyorum ama olmuyor tutmuyor ne yapmam lazım tutması için diliyle itiyor tatlı bir şeye banıncada tadı gdnce atıyor
tTgbaa Mlk42 tatlı bişeye bandırmayın bence bebeğiniz attıkça siz verin tutun ağzında bir süre emziğe tık tık vurun böyle böyle alışıyolar benimkide çok öğürüyodu atıyodu bu sekilde alıştı
Ondina Mlk42 avent ultra air tuttu sadece bebeğim, onu da sadece uykuya dalarken uyku arkadaşı olarak kullanıyor.
Edanury Mlk42 avent emzik denedinmi canım bebenin bebeğim de 3 ay 20 günlük 1 hafta önce avent denedim tuttu şuan vermeyince ağlıyo hatta 🤭
Rmystnhn Benim bebeğim de emzik tutmuyor bir ara aventi tuttu geri birakti.simdi oioi emzik aldım ortası boş olan onu emiyor