Mrvunluu Bebeğim 3 aylık bugün göğsümde az süt var gibi hissediyordum, emerken ağlıyor aç diye düşündüm sağdığım sütten çıkardım, sağalı daha bir ay bile olmadı erittim verdim emmedi neden acaba
Balbebeginannesiiii Mrvunluu bazi bebekler dolap kokusunu sevmiyor sutteki benm bebegimde buzluktan cikani icmiyor
Nurellllaaa Mrvunluu kokuyor bende kokladım dolap kokusu her türlü siniyor çift kilit olmasına rağmen o yüzden beğenmiyordur
Zey123 Benim bebeğimde buzluktan çıkarsa asla almıyor öğürüyor bazı bebekler buzluk kokusunu alıp içmezmiş diye daha önce okumuştum. Hep depoladığım sütler boşa gitti.
Mrvunluu Ya evet bende alıyorum kokusunu benim bebeğimde öğürüyor, ben süt saklama kabı kullaniyorum agriyetten normal buz dolabı poşetine de koymuştum kabı ama siniyor galiba istemiyor neyse ki şimdi uyudu biraz sütüm çoğalsın 😊