Arkadaşlar 7 ay önce doğum yaptım kırkım çıktıktan sonra 4 ay sonra adet oldum ondan sonra 26 marta adet oldum o günden beri adetliyim tam bitti diyorum sonra kahverengi akıntım başlıyor sonra tekrar oluyorum bu döngü şimdiye kadar devam ediyor şuan aşırı kanamam var normal mi aynı durumu yaşayan oldu mu