Bulutirem gittik bizi dinledi özel vakasınız Allah Allah deyip şaşırdı çok ta ciddiye aldı birebir yazdı not aldı ve 1 hafta sonra kontrole gelin dedi.Gittik çocugu tanımadı bakmadı yüzümüze ki değişik bir alerjik vaka bizimki neyse gencecik 19 luk bir kız koymuşlar.Önünde kocaman hasta dosyası duruyor bir kez bakmamış sıradaki hasta kim diye.Kızcagız dedı ki buyrun ne şikayetınız vardı.Dedim serkan bey bılıyor bizi,yanda oturuyor duyuyor kılını kıpırdatmadı,umursamadı.Yüzsüzlük yaptım doktor bey bakar mısınız dedim.Kızcagız şikayetımı soruyor önünde bizim dosyamız duruyor 10 yıldır çocugun hastalık öyküsünü bir daha mı yazdırayım dedim.Umursamadılar,gögsünü dinledi yüzeysel,konuşmadı.Yanındakı koza dedi ki şu şurupları yaz dedi.Ve sinirlendim çıktım ki ne zor şartta geliyorum o hastaneye bir ton yol,çocuk ayılıp bayılıyor otobüslerde.Ben çocugumun doktoru oldum resmen.