hatice08 Merhabalar bugün nimenrix 2.doz ile bexsero 1 dozu aynı anda vurdurduk.doktorlad sorun olmayacağını böyle onerdiklerini söylediler ama ebemiz ve aile hekimi ilk defa bir arada vurduklarini soylediler.cok huzursuzum.ayni anda vurduran var mı ?
Ball-kizimm hatice08 2 dozunda da aynı gün vuruldu hiç bir sorun olmadı,bexsero biraz ateş yapıyor dikkat edin ateşini ölçün sürekli
Blessed hatice08 3 aylıkken oğluma ikisi aynı anda vuruldu ben de araştırdığımda pek bu şekilde uygulanmadığını gördüm ama bir sıkıntı yaşamadık şükür
Plnyvz hatice08 bebeğiniz kaç aylık acaba bizde dün 6.ay aşılarımızı vurdurduk ama herkes menenjit aşısıyla arasında zaman olmalı dedi bu zamana kadar hiç menenjit aşısı olmadı
Erenefes hatice08 bizim doktorumuzda yapılabilir sorun yok demişti ama ben tek yaptırdım bexorayı birde diğerleri çok ateş yapmaz zaten bexero yapacak dedi öneriliyor merak etmeyin biraz fazla huzursuz olabilir sadece
hatice08 Plnyvz 12 aylık aşilarini vurdurduk 3 tane onlarla arasına 1 hafta koydular çünkü onlarda ateş yaptı bizde