Saidgirl her doğum farklı olduğu gibi her çocuk da farklıdır canım hemen aklına kötü düşünceler sokma iyi düşün iyi olsun benim oğlan da pandemi bebeği maalesef ki arkadaşı yok babası ge benden başka insan tanımaz parka gider güzel oynar konuşması ne iyi ne kötü 23 aylık suya fuu der annne, mamaa, elma, kapus der yani göz teması yok konuşması kötü diye lütfen otizim düşünme hemen sıkma canını inşallah iyi sonuçlar alırsınız ❤️