Deletedmom_32 bende 70 kiloyla doğum yaptım oğlum 3 haftalıkken 59 kiloya düştüm, kilo konusunda hiç sorunum olmadı çok şükür ama şu sezeryan göbeğini napıcaz ya, aslında eski kilomdayım ama eski kıyafetler göbeğim yüzünden hiç hoş olmuyor, vücudumun biçimi değişmiş resmen 😑