ddilara1 Kızım 28 aylık , 2 yaştan sonra biraz düzelse de çok çok zorluyor. 1,5 yaşta köpek ve azıların çıktığı dönemden beri böyle. Dil gelişimi için bi süre çizgi filmi tamamen kestim ama yemiyor yemiyor yine başladım mecburen. Sevdiği şeyleri döndürüp döndürüp yediriyorum. Çok direttiğinde ceviz, çiğ badem falan veriyorum kıtır şeyleri seviyor. Sebze zaten en zoru bilmiyorum nasıl alışacak