ANA-HAT Arkadaşlar bebeğime sleepy bez kullanıyordum doğduğundan beri Pepee serisinin üretimi durduğu için natural serisinden almak zorunda kaldım dün. İlk bezi taktıktan sonra değiştirmek için altını açtığımda bu görüntüyle karşılaştım pişik desem daha önceki pişikleri hiç bu tarz değildi egzama yada alerji olabilir mi ? [url=https://hizliresim.com/P70kP9][img]https://i.hizliresim.com/P70kP9.jpg[/img][/url]
Sariballim ANA-HAT bez alerji yapmıs olmalı bence bizde birkere slepy kullandık bu sekilde kabarma yaptı poposunda direk değştirmiştim birdaha olmadı
Gokce2019 ANA-HAT canımm bezi değiştirdiğin için olmuş olabilir. Benim oğlumda da bu şekilde olmuştu. Hem sicak hem de bez çocuklarda bu şekilde pişik yapıyor ne yazık ki sudocrem iyi geliyor 🦋
Esraabrklug ANA-HAT şunu bilki sıcaklardan bezin içinde sürekli durulmuyo pişik tahriş oluyo buda öyle bisey benim oğlumda bazen oluyo 1 bucuk yaşında daha. korkma egzama değil 🙂🙂
ANA-HAT Sariballim Pepee serisinde sorun yoktu ama naturale geçince oldu Molfix ve Prima da doğduğunda denemiştim onlar da çok pişik yapmıştı başka marka deneme zamanı geldi galiba
Gokce2019 Prima en güzeli bence onu kullan derim ben hiç sorun yaşamıyorum ilk oğlumda da prima kullandım
ANA-HAT Gokce2019 İlk doğduğu zaman molfix prima denemiştim onlarda çok pişik yapmıştı cildi çok hassas sleepy de sorun yoktu ama yeni serisi iyi gelmedi bize hametan sürdüm Bepanthol sürdüm geçmedi
Sariballim ANA-HAT ben 6 ay prima kullandım artık maddi olarak zorladı bimin bezini cok duymustum onu denedim ne pişik yaptı nede baska bişey bi deneyin derim 2 aydır kullanıyorum
ANA-HAT Sariballim O da losyonlu galiba cildi çok hassas olduğu için daha kötü yapar diye korkuyorum migrosun miniesini duydum baya bende o da denenebilir
ANA-HAT Elele Evet sleepynin internet sitesinde sadece naturalin satışı var artık diğer sitelerde stok bitene kadar devam eder ama satış
Elele ANA-HAT kötü olmuş biz de doğduğundan beri kullanıyoruz çok memnunduk yeni bez arayışına girsek iyi olcak sağolun 🤗
ANA-HAT Elele Aynen öyle natural serisi Pepee kadar kaliteli gelmedi zaten bana dışı naylon gibi bezin diğeri gibi yumuşak dokulu değil umarım buluruz daha iyisini 😊
Elele ANA-HAT şokun bezi çıktı ya yeni bebeland onu da öneriyorlar ıslak mendilini kullanıyorum ben güzel ama bezini denemedim. Migros’un minies için de prima kalitesinde diyolardı losyon da yok onda sanırım
Nazl Canım bezdendir sen sabah aksam cok az travazol sür ama hemen gecirir kortizonlu oldugu için az az sür hemen gecıtıyor ben öyle yapıyorum pişik oldugunda doktorum sürebilirsin az dedi
ANA-HAT Elele Aynen minies temiz içerikli bir bezmiş bebeland hakkında da ben iyi şeyler duymadım ama bez bebekten bebeğe değişiyor birine iyi gelen birine gelmeyebiliyor 😊
duruliyasmom Mantar olmuş. Bezi değiştirin bir de Travazol krem geçirir sadece bunu. Yada sudocrem. İkisinden birini kullanın.
Ates_mami ANA-HAT pişik de değil egzama da değil. Bez alerji yapmış olabilir. Bezi degiştirmelisiniz.