Umutcagla Doğum yapalı 42 gün oldu kızlar 15.günden sonra kanamam azaldı daha sonra bitti ama pazar gününden sonra kanamam tekrar başladı ve doğumdan sonra bile bu kadar olmamıştım acaba adet mi oluyorum
Sblatc Umutcagla benim 40 gün sürmüştü sürekli azalıp artıyordu 1 hafta sonra da sürekli leke şeklinde olmaya devam etti
Dilarayuksss Umutcagla benim kanamam 60 günü bulmuştu ama bi kesilip bi başlıyordu daha adet olmamışsındır canım gayet normal kanaman devam ediyor
Dondurmalikahve Umutcagla biraz yoğundu benim ki 2 gün daha fazla sürmüştü. Doktorunuz anlar zaten muayene sırasında adet olmuşsun demişti. Adet olmamıssındır diyen var ama 40 sonrası adet olan cok dediğim gibi doktor anlıyor onu