Merhaba anneler , başına gelen veya bilgisi olanlar yazabilir mi?? Hangi marka mama kullanıyordunuz nasıl anladınız? Yahut bir mama topaklanıyorsa bozuk mudur yoksa sıcaklık soğukluk derecesinden dolayımı topaklanır ?? Mamalarla ilgili bilgisi olanlar her türlü bilgiyi paylaşırsa sevinirim , diğer annelerde bilgi sahibi olur bende :))
Ben en son şunu duydum bir doktordan ambalajını inceleyin , hata varsa sahtedir mesela teneke kutularda tenekesi gözüküyorsa büyük ihtimal sahte