1ben1eymen dr un bana yaptığı açıklama şöyleydi. düşük olan ıgA sindirim sistemini içten saran bir şeyin eksikliği gibi düşün .yani koruyan şeyi eksik.böyle olunca da sen ne yedirirsen yedir ne içirirsen içir emilimi sıkıntılı olur fayda göremezsin.hem de bağışıklık sistemiyle alakalı bir değer o düşük olan şey.yani kızım enfeksiyona çok yatkın değil ama alerjik çocuklarda bu böyle olabiliyormuş.yarın Allah izin verirse şehir dışına götüreceğim alerji kontrolü için,ekstra öğrendiğim olursa sizle de paylaşırım