Kızlar oglumun sürekli karın ağrısı oluyor arada kusuyor ama cok değil doğdugundan beri var ilk aylar hep gaz dedik doktorda öyle dedi ama artk gaz sanıcısı olmamalı diye düşünüyorum mesela gece sancıdan uyandı gaz çıkardı az kusuyor böyle olan var mı başka bi doktora gidicem hafta ici inş ama belki başına gelen vardır diye sormak istedim teşekkürler