Themamacita ilk iki ay çok iyiydi kilosu kusmaya rağmen 3.ay 700 grama düştü 4.ay hiç kilo almadi üstüne meme reddi yaşadım mama takviyesi yaptım sonra 5.ayds ek gıda başladım kilo alımı da tekrardan düzeldi ama buyudukce zaten daha az alıyorlar şuan 9 aylık kilosu normal ama 4-5 aylık dönemde hiç kilo almadi diyebilirim aşırı bir kusma vardı bı gün var bı gün yok değil beslendikten sonra hareket ettirmeye korkuyordum eğer sizin öyle değilse çok endiselenmeyon takip edin baktınız kilo alımı çok düşüyor ona göre hareket edersiniz