Zeyneppppce İyi günler bebeğim 8.5 aylık. Havalar da ısındı artık henüz bir güneş kremi temin etmedim. Siz hangisini kullanıyorsunuz acaba birde sadece yüzüne mi sürüyorsunuz malum kısa kol şort filan da giyiliyor açıkta kalıyor vücut.
Mariposa Zeyneppppce Eczaneden Babe marka güneş koruyucu aldım tüm vücuduna sürüyorum geçen sene denize gittiğimizde de kullanmıştım
bhbh5655 Mustelanın içeriği çok güvenli değilmiş artık ,sivenoda aldım ben çok zor sürülüyor .yüzüne sürmek çok zor olur .Badger çok güzel ama fiyatı uçuk . Ben bu linktekini aldım hem tamamen organik hemde uygun . https://app.hps.im/d7ct/lxskcn1n
bhbh5655 Birde şöyle bisey okudum . 50 değil 30 spf almak gerekiyormuş .Spf arttıkça içerdiği kimyasal artabiliyormuş
SemaK Zeyneppppce temiz içerikli bir çok hemşire sağlık sayfasında araştırıp aldım. Şimdilik memnunum bir sorun yaşamadım