Kızlar 2 tane oğlum var biri 2 yaşında biri 3.5 aylık büyük oğlumu ayrı odaya yatırmayı düşünüyorum şimdiden alışsın diye o alışırsa kardeşi büyüdüğünde yanına yatıracağım onu da yani odaları yok şu an oda yapmayı düşünüyorum yani seneye o yüzden şimdiden alışmasını istiyorum acaba alışırmi bilmiyorum fikir istiyorum sizinkiler ayri yatiyormu