Atatemel Zeynep0808 evet canım ama bunlara takılma her bebeğin farklıdır kilosu boyu önemli olan sağlıklı olması mutlu olması
Basakkayaa Zeynep0808 Evet sadece anne sütü alıyor , ilk doğduğunda bir emme problemi yaşadık sarılık geçirdik o zaman mama vermiştim sadece
Zeynep0808 __handenurr hemen hemen aynıyız bizde 52cm 3130gram doğduk şuan 3600 59cm herkes kilolu diyor canımı sıkıyor bence normal bebek yanı bunlar
Basakkayaa Zeynep0808 Anne sütü aldığı sürece istediği kadar kilo alabilir bebeğiniz bizim doktorumuz öyle söylemişti
Busra2013 Zeynep0808 soyle csnim 50 gun ful anne sutu kulandik yariodz ama doyurmuodu son 10 gunfr mama kulanmistim suan hem mama hem anne sutu ilerliyoruz