Gayet normal canım 49 günlük bebek diyorsun. Dışarıyı ne anlasın yavrucak. Benim bebeğim 6 ay boyunca mutlu olmadı dışarda. Belki o gelen araba sesleri, insan sesleri onları ürkütüyor. Son 2 aydır da sokaktan eve girmek istemiyor. Zaman lazım biraz, sabırlı ol