Basakkayaa ya faiz din ilk çıktığında harammış. Normaldir çünkü o zmn enflasyon diye birşey yoktu. Faizin bizim ülkemizdr yuksek olmasının sebebi enflasyonun yüksek olması. Biz 3 sene önce ev aldık, şimdi aynı evi 9 kat fazlaya satıyorlar. Ben paramı faize de koysam bugün o parayla aynı evi alamazdım. Faize koysanız da TL değerini kaybediyor. Biriktirsem evin yarısını alamazdım öyle bir ülke. O yüzden bazı şeyleri günümüz koşullarında değerlendirmek lazım. Ha illa da haram diyorsanız o zmn hisse alın, onu da takip etmek lazım. Uzun vadeli yatırımlarda faizden daha fazla getirisi oluyor ve haram değil çünkü bir şirkete ortak oluyorsunuz. Ev de olabilir tabii ama şu an çok uçtu ev fiyatları, ev almak için doğru zaman değil gibi. Son olarak döviz alabilirsiniz, en azından paranız çöp olmaz.