Berivaninprensesi Anneler mrb bebeğim 5 buçuk aylık öksürük var klima çarptı galiba dişte çıkartıyor ben öksürük şurubu vermek istemiyorum başka ne yapabilirim acaba öksürüğune yardımcı olun
Candy_liz Berivaninprensesi prospan diye bitkisel bir öksürük şurubu var doktorumuz önermişti.. Doktorunuza danışıp verebilirsiniz ilaç kategorisinde değil zaten..
Ates_mami Candy_liz prospan öksürük şurubu değil. Doğal içerikli balgam söktürücüdür. Kuru öksürükte öksürüğü azaltmaz. Ama bağlamlı öksürükte balgamı atması için öksürüğü arttırır.
Candy_liz Ates_mami öksürük şurubu üzerinde bile öyle yazıyor. Kuru öksürüğümüz olduğunda doktorumuz önermişti.. Balgam söktürücü özelliği de var o konuda haklısınız.. https://www.dermela.com/besin-takviyeleri/106-prospan-surup-100-ml-8699514570196.html
Ates_mami Berivaninprensesi balgamı yoksa doktora danışın derim. prospan öksürüğü kesmeyecektir. Boşuna içirmeyin derim. Buhar makineniz varsa buhar verin. Kuru öksürükte ben öyle yapıyorum. Makine yoksa ılık sıcak arası biraz duş. Suyun buharı da rahatlatıyor.