Merhaba anneler 3 ay 4 günlük bir bebeğim var doğdu doğali 3 defa hastaneye yattık. Sirf alerji yüzüne. Yumurta ve inek sütüne alerjisi var ben bunlari yemiyorum dikkat ediyorum. Doktorumuz kanada gecen bir alerjisi var dedi onun icin de test yaptiricam bebeğime. Alerjisiniden dolayi ishali hic gecmiyor bu durumu yasayan varmi ne yapmam lazim artik illallah ettim bu ishalden 🥺 sadece anne sütü alıyor bebeğim