Yani her bebek farklı ama uyku ilaci icin çok ufak. Oğlum 1 yil uyumadı gaz atak dis derken en sonunda kullandim ilac 2 ay sonra biraktim uykusu düzene girsin diye. Ama sizin gaz atak olabilir birde ilk 4 ay bebeklerde damak oluşurmuş o çok sancılı olabilir benim oğlumda öyleydi doktoru demişti. Zor ama geçecektir biraz sabır annesi daha çok ufak dünyaya alışmadı bile