zynp_dmr bexero aşısı mı oldu? O biraz ağır oluyo kızım da topallıyodu sürekli. Birkaç gün sonra geçiyo. Uyanıkken oynattığınızda ağlıyo mu? Belki aşıdan sonra acıyacak diye oynatmıyodur. Birkaç hareket yaptırıp yumuşatmayı deneyebilirsiniz. Bir de bize alkollü pamukla ovalayın, soğuk uygulayın demişlerdi. O da işe yarıyo