Canım benim bebeğimin kaslarında zayıflık vardı çocuk doktorun ne olur ne olmaz çocuk nörolojisi görsün dedi gittik genel muayene falan yaptı özellikle sormuştu bunu tek el kullanma var mo yoksa ikisini birden mi kullanıyor diye neden sordu bilmiyorum tabi çok üstüne basarak sormuştu istersen bir doktoruna danış ona göre bir yol izlersin