Merhaba kızlar. Ben üniversite mezunuyum. Maliye okudum. Oğlum olana kadar da çalıştım. Muhasebecilik yaptım hep ama işimi sevmiyorum. Aslında işimi değil de hep özel sektörde çalıştım. Çook ama çok işim vardı kafamı kaldıramazdım. Haftasonu 1 gün tatil. Akşam 7 ye kadar çalışıyordum. Resmi tatillerde iş yoğunluğuna göre değişiyordu. Bu şekide eşim de istemiyor, eşim memur. Saatlerimiz uymuyordu yani. Artık cocuk da var bu şekilde çok fazla yoruluyordum şu an yetişemem.
Oğlum 3 yaşında artık, kayınvalidem yarım gün bakabilir, yarım gün de kreşe gidebilir. Ama bırakmak istemiyoruz henüz. Eşim daha 1 sene bekle diyor. Kredimiz, borcumuz yok. Kredi kartı hariç onu da harcadığımızı ödüyoruz zaten. Evimiz kendimizin. Eşim oyunlardan da ek gelir elde ediyor arada. Allaha şükür diyelim tabi ama hayat artık çok pahalı. Yediğimizden içtiğimizden kısmıyoruz ama ben de çalışırsam çok rahat ederiz.
Konuya geleyim bu şekilde evde, bilgisayardan, online iş yapan arkadaşlarım var mı? Bir ara oyun terapisti, aile danışmanlığı gibi eğitimler mi alsam da online yapsam diye düşündüm. Siz neler yapıyorsunuz? Ya da önerileriniz neler olur?