Bebibebi Ne yapılırsa yapılsın göbek gitmiyorsa sebebi diastasis recti olabilirmiş. Bunu ben de pilatesgulshen diye bir insta hesabı var oradan biliyorum. Detaylı bilgiye ve bunun nasıl test edildiğine bakabilirsin sayfadan. Benim de ilk doğumumda hemen gitti göbeğim. İkinci de 3 aylığım hala duruyor. Daha diyet ve spora başlamadım başlayınca anlayacağım ama büyük ihtimalle bende de var çünkü ilkinde giden şimdi neden gitmedi. Üstelik ikinci gebeliğimde daha az kilo almıştım. 8 kilo aldım. İlkinde 11 kiloydu.